עורך דין גירושין בפתח תקווה – היתרונות בבחירת עורך דין

עורך דין גירושין בפתח תקווה

לכל מי שנתקל לראשונה במצב בו החיים המשותפים הגיעו לסיומם הרי שמדובר בחוויה קשה לכל הדעות. גם אם ההליך של הגירושין נעשה בהסכמה בכל זאת מדובר בתהליך קשה, כואב ומורכב מאוד והוא נעשה מורכב הרבה יותר כשיש לבני הזוג ילדים משותפים.

בנקודת ההתחלה של ההליך רצוי לא לקבל רושם מוטעה באמצעות "נשמות טובות" שברוב המקרים במקום לעזור לבני הזוג עלולים לגרום לקרע גדול יותר ולכן ועל מנת לעבור את התהליך בשלום, ככל שהדבר מתאפשר, צריך לבחור בעורכת דין מנוסה, כדי ליצור חיבור טוב שיביא לשיתוף פעולה מלא וטוב כדי שבסופו של דבר ניתן יהיה לצאת לחיים חדשים כמה שיותר מהר.

כל אחד ואחת עובר.ת תהליך אחר, זה תלוי מאוד בבן או בבת הזוג האחר.ת, תלוי בעורכי הדין ותלוי בהליכים המתנהלים בבית המשפט לענייני משפחה או בבתי הדין השונים. לכן, מה שעבר זוג אחד אינו משליך על מה שיעבור על זוג אחר ומכאן החשיבות להיעזר בעורך דין גירושין בפתח תקווה, בעורכת דין מקצועית עם ידע רחב בתחום המשפחה.

עבור תושבי פתח תקווה והסביבה רצוי לבחור עורך דין גירושין בפתח תקווה כדי להקל על ההגעה אליה ולחסוך זמן יקר. על אף מספרם הרב של עורך דין גירושין בפתח תקווה חשוב להתקשר עם אחת אשר תגיע איתכם ליעד עם כמה שפחות זעזועים בתא המשפחתי המתפרק ובכמה שפחות פגיעה בילדים, עורכת דין שתבין אתכם.

על מנת להוריד במעט את "להבות האש" של תהליך הגירושין וכדי שהתהליך לא יהיה סוער ורצוף מריבות קשות עורך דין גירושין בפתח תקווה צריך או צריכה להבין את שני בני הזוג ולנסות ולהגיע להסכמות ביניהם. כמובן שרצוי ששני בני הזוג ירצו לבחור בדרך של גישור על הפערים והגעה להסכמות הדדיות, רק בחירה נכונה בדרך זו תוכל להוביל אותם להסכם גירושין או פרידה יחסית מהיר. במקרה בו הצדדים בחרו להגיע להסכמות תוכל עורכת הדין או עורך דין לגירושין בפתח תקווה לקחת את שני הצדדים, תוך ליווי אישי לשניהם יחד, ולהוביל אותם להסכם טוב, הסכם גירושין או פרידה שילווה אותם עד לסיומו של תהליך הגירושין וכאשר יש ילדים לבני הזוג אז עד לבגרותם של צעיר הילדים.

היעזרות בעורך דין גירושין בפתח תקווה יכולה בהחלט להביא לתוצאה טובה בסוף התהליך ולהביא לידי סיום הנישואין בהסכמה הדדית כאשר שני הצדדים יחסית מרוצים.

כיצד בונה עורך דין גירושין בפתח תקווה הסכם טוב?

עורך דין גירושין בפתח תקווה ידע או תדע לצפות קשיים לאורך הדרך שעלולים לצוץ במהלך החיים בנפרד של בני הזוג ולכן תהיה מחשבה מעמיקה והסכם "תפור לפי מידות" לבני הזוג, הסכם המשתדל לצפות פני עתיד, עד כמה שזה ניתן.

לעיתים, כדי להגיע להסכם המיוחל ולסיים את תהליך הגירושין בנעימות וברוח טובה צריך שכל צד יתפשר מעט ולא להתבצר בעמדות שלעיתים אינן מציאותיות. התבצרות בעמדות של כל אחד מהצדדים תגרום לכך שהתהליך יתארך ללא סיבה מוצדקת, עלות התהליך תהיה גבוהה יותר והמפסידים העיקריים יהיו הצדדים וילדיהם.

לכן, יש חשיבות רבה מאוד בבחירת עורך דין גירושין בפתח תקווה, עורכת דין שתשמור על האינטרסים של בני הזוג ובעיקר על טובת ילדיהם. ניתן להשיג זאת על ידי שמירה על דיאלוג פתוח בין הצדדים ובנייה של הסכם המכבד את בני הזוג ושם לנגד עיניו את טובת הילדים.

עורך דין גירושין בפתח תקווה – יתרונות

כאמור לעיל, אם מקום מגורכם בפתח תקווה וסביבותיה בחירת עורך דין גירושין בפתח תקווה היא בחירה נבונה אשר תחסוך לכם זמן יקר.

בחירה בעורכת דין אחת שתגשר בין בני הזוג ותוביל להסכם פרידה או גירושין במהירות האפשרית, כזו שתחסוך זמן התדיינות בבתי המשפט שלעיתים לוקחת מספר שנים (ככל שלא מגיעים להסכמות).

הגעה להסכם בהסכמה תחסוך לצדדים זמן רב ובכך יהיה גם חסכון משמעותי בעלות ההליך. מה עוד שהתדיינות ממושכת בבתי המשפט לענייני משפחה או בבתי הדין יכולה להביא לתהליך של פרידה או גירושין שפחות או יותר יודעים איך נכנסים אליו אבל קשה לדעת איך נצא ממנו מאחר שהגורם המכריע הוא בית המשפט ולא הצדדים.

כשהצדדים מגיעים להסכמה הם יודעים בדיוק על מה הם מסכימים ועל מה הם מוותרים ולא נותנים לבית המשפט להכריע בעניינים הקשורים לתהליך הגירושין שלהם.

לא מעט זוגות חושבים שהצדק עומד לצידם וכי מגיע להם הכל מכל וכאשר כל צד מחזיק בדעה כזו ואין ניסיון להיכנס לנעלי הצד השני ואז התהליך יכול לקחת שנים וכאמור שני הצדדים בסופו של דבר מפסידים ואם יש להם ילדים – אז גם הילדים סובלים ויוצאים נפסדים מהתהליך אותו עוברים הוריהם.

לסיכום

בחירה נכונה של עורכת הדין יכולה להביא לתוצאה ששני הצדדים ישמחו בה, לשמור בדרך על מערכת יחסים טובה בין הצדדים, שהם יהיו קשובים לצרכים אחת של השני וההיפך, ששניהם יהיו קשובים לצרכי ילדיהם ולא, חס וחלילה, להשתמש בילדים לצורך ניצחון כזה או אחר על גבם.

תמיד חשוב לזכור, שהגעה להסכם גירושין או פרידה מתוך הסכמה תביא לכך שהצדדים ימלאו אחר הוראות ההסכם מפני שהם אלה שבחרו את התנאים בו והם אלה שהסכימו לתנאי כזה או אחר ולא נתנו לצד שלישי, כמו בית המשפט, לכפות עליהם תנאים.

משרדי עורכי דין בפתח תקווה חביבי קובץ' כאן לשירותם, נשמח לעזור בכל שאלה.

לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת

דילוג לתוכן